25 Jan 2012

FROM THE FITTINGROOM


Det er rigtig længe siden, at jeg har lavet et indlæg med billeder fra prøverummet, har faktisk ofte glemt at tage billeder når jeg har været ude at shoppe og så tror jeg også at jeg bare prøver tøj meget mindre her om vinteren. Jeg orker ikke et lille prøverum med min kæmpe jakke og alt det ekstra tøj man har på. Men i lørdags på vej ud at handle, nåede jeg lige forbi H&M - Jeg har prøvet de her coatede bukser rigtig mange gange lige siden de kom i butikkerne, men nu skulle det være! Sagen er den, at de fleste af mine bukser er blevet lidt løse med tiden og nok også fordi der er røget lidt kilo af, så derfor ville jeg gerne have et par 'jeans' der sidder lidt tight, og det gør dem her i hvert fald :) Nu er det jo billeder taget med mobilen, så skal nok poste et bedre billed når jeg har dem på næste gang.

TRANSLATION:
It's been a while since I did a post like this, but they other day when I went to buy these coated jeans a H&M I got a snapshot from the fittingroom! The pictures aren't the best since I only had my phone, but when I wear them next time I'll get a better picture :) I really like them, and have been trying them on so many times now, so now that I needed a pair of really tight 'jeans' it had to be these :)

No comments:

Post a Comment