24 Jan 2012

TODAY IS TUESDAY



Hej Hej derude! I dag er det tirsdag ja, og jeg tænkte lige hurtigt at jeg ville sige hej og fortælle jeg lidt om min formiddag. Den har nemlig været en smule anderledes en normalt :) Jeg har været på Södermalm her til formiddag og indspille min stemme i et lydstudie! Ret sjovt at prøve.. Simpelthen bare fordi at dette her lydstudie i Stockholm søgte danske stemmer til reklamer, radio etc. Så jeg tænkte, hvorfor ikke bare prøve, selvom det ikke fører til mere, så har jeg da i hvert fald fået den oplevelse med :) Nu er jeg hjemme, vil lave en kop te og så prøve at se om jeg kan fordybe mig lidt i studierne, har en opgave snart som jeg gerne vil begynde på! Kan I have en rigtig god tirsdag :)

TRANSLATION:
Hey hey! Today is Tuesday and I had a little different morning than usual today! I went to a sound studio to record my voice hehe! A Swedish sound company was looking for Danish Speaking voices for commercials, radio etc. so I thought why not just give it a try :) At least I am now that experience richer and it was fun to try and to hear my voice in a professional studio :) Now I am home and I'll make my self a cup of tea and trying to get going with my studies have an assignment I need to hand in soon, so I should start on that maybe :) Have a great Tuesday guys!

It would make me extremly happy if you follow me on bloglovin.com HERE.

4 comments:

  1. Så har jeg add'et dig på Bloglovin :)

    Mange hilsener fra Maj
    http://ibmajsen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihh hvor lyder det bare godt :) Det er så dejligt med nye søde faste læsere :) Xx Jo

      Delete
  2. Gorgeous look!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete