4 Nov 2011

UPDATE FROM THE LIBRARY




I får lige en lille hurtig opdatering.. Jeg sidder på universitetets bibliotek og læser/skriver opgave. Den bliver den mest stressende opgave at skrive, skal afleveres på onsdag og jeg er først begyndt i dag.. Hmm mon ikke det går, hader bare at gøre tingene i sidste øjeblik, men denne gang var der ikke anden mulighed, har haft tusinde opgaver før denne! Nåh, ville lige ønske jer god fredag. Jeg glæder mig sådan til jeg kan holde fredag.. Min står på boksning og middag ude med kæresten :) Har I nogen lækre planer? I må i hvert fald have en skøn fredag - nu vil jeg smutte tilbage til bøgerne.


TRANSLATION:
Just a quick little post from the library. I'm studying/writing a paper.. It's due Wednesday so I'm actually a bit stressed with it.. Looking forward to my Friday night, will be nice with some quality time. First I'm doing boxing and after I'm going out for dinner with my man :). Do you guys have any good plans? Anyways have a great Friday, I'll see you later - need to get back to the books.

No comments:

Post a Comment