1 Nov 2011

SPIDERS

Jeg er lige kommet ind af døren og tager mig en pause inden jeg  skal åbne bøger lidt igen! Har eksamen på torsdag, så det er ved at være lidt presset med det der skal nås inden! Men jeg kom lige i tanke om, at jeg ikke har delt disse fine billeder med jer.. Det er fra weekendens besøg på Skansen her i Stockholm. Og så skal det lige pointeres, at jeg faktisk rørte ved en af de der langbenede herrer!! Okay det skal lige gøres klart, at jeg HADER disse væsener, men billederne blev ret gode - derfor et post værd.

TRANSLATION:
Just got home and I have a little break before I need to study again. Have a lot of schoolwork this week due to exams.. But anyways I forgot to share these pictures with you. They are from last weekends visit to Skansen (park and ZOO in Stockholm) and just because I'm SO proud I have to tell you that I actually touched one of the spiders!!





No comments:

Post a Comment