4 Oct 2011

TIBI HAIR

Godmorgen bloggen! Har I sovet godt? Jeg gav lige mig selv en ekstra time i sengen her til morgen. Var super træt. Men nu er jeg oppe og er ved at nyde min morgenmad og tilhørende mynte te.
I dag ville jeg ønske at jeg kunne sætte mit hår som på nedenstående billeder. Stylinger til TIBI's show er gjort af Elin Kling. Jeg er super vild med den helt rene og minimalistiske stil, som også håret afspejler. Jeg har dog endnu ikke kunne finde det rigtige spænde til frisuren, men så snart jeg gør, så vil jeg sætte mig hår sådan! Ved I hvor man kan finde et sådant hårspænde? Engang var de alle steder! Hvad synes I ellers om håret??

TRANSLATION:
Today I would love to wear my hair like this. This is how the models looked at the TIBI show that Swedish Elin Kling styled this year. I love how simple it is, and so stylish and classy at the same time. Need to find the right hairpen for this do! Do you like the hairstyle?


No comments:

Post a Comment