3 Oct 2011

FROM THE FITTINGROOM

I sidste uge var jeg forbi min lokale H&M. Sidste gang jeg var der, så jeg en rigtig fin sweater ud af øjenkrogen, og jeg vidste at jeg bare MÅTTE prøve den! Om ikke andet, så for at få den ud af hovedet.. Men altså den var jo super super pæn og lige hvad jeg mangler til den kommende kolde vinter :)
Jeg fandt faktisk også nogle rigtig fine basis bomulds kjoler som jeg også lige tog to med hjem af. En i sort (se billede) og en i marine blå. De er virkelig lækre og kostede kun 99 SEK...
Hvad synes I? Kan I lide noget af det? Og har selv været ude at finde nogle lækre Sweaters til vinteren?

TRANSLATION: 
I went by my local H&M the other day. I've been having an eye for this warm sweater cardigan, so I had to try it :) I LOVE it! I also found this cotton dress that I got in black and marine blue, they're perfect for everyday wear and the with a warm cardigan on top. Do you like any of it?

LOVE the color!

Really comfortable dress!

No comments:

Post a Comment