6 Oct 2011

DETAIL OF TODAY

Necklace from H&M
Godmorgen Bloggen! 
Så er det torsdag og meget snart weekend. Ihh jeg glæder mig! Både fordi jeg har en masse med skolen, som jeg gerne vil have overstået. Fremlæggelse og opgaveskrivning bl.a. og derudover, har jeg faktisk et par aftaler som jeg ser rigtig meget frem til :) 
Tænkte lige at I kunne få et billede af lidt detalje her til morgen. Meget simpel halskæde fra H&M, men den gør det hele lidt finere, eftersom jeg bare har en helt almindelig bomuldkjole på i dag. Den jeg vidste jer HER. Jeg vil smutte igen, skal lige nå et kapitel inden jeg smutter afsted til Universitetet. 
Ha' en fantastisk dag alle sammen! Vi ses..

TRANSLATION:
Goodmorning guys! Can't believe it's Thursday already and SO soon weekend. I'm looking forward to this one :) Today I added some details to my cottondress, my necklace from H&M. The dress I'm wearing is the one I showed you HERE. Have a GREAT day guys! 

No comments:

Post a Comment