5 Oct 2011

REDKEN I LOVE YOU


For lang tid siden, bestilte jeg nogle hårprodukter fra Redken. Men desværre blev de væk i posten under flytningen. Men nu har jeg modtaget dem, og jeg glæder mig helt vildt til at forkæle mit hår med dem. Jeg sværger til Redkens hårprodukter, og det er skønt at man kan købe dem til en god pris her - www.lookfantastic.com De har også en hel masse andre skønhedsartikler på denne side, og jeg er godt tilfreds med produkter og service derfra.
Har I nogle produkter I sværger til og kan anbefale? Jeg går meget op i at forkæle mit hår, selvom det godt kunne trænge til en klipning lidt oftere, men bilder mig selv ind, at produkterne roder bod på det, eller?!!

TRANSLATION:
A while ago, actually a really long time ago, I ordered some Redken products online. Somehow with the moving and everything the package got lost in the mail, but now I have my products and I can't wait to start using it! Seriously it leaves your hair so so soft. I can recommend this site www.lookfantastic.com. They have lots of different products (make-up, hair products etc.) and I am really satisfied with the service as well. Anyways I have always been really happy with Redkens hair products and I wish I could buy it all. Have any of you tried Redkens products? Or do you have some hair products that you can recommend?

No comments:

Post a Comment