12 Sept 2011

12. SEPTEMBER 2011

Fik lige lyst til at sige hej til jer (her fra sofaen)! Jeg har lige spist en stor pose slik (min mor havde click mix med til mig) så nu har jeg helt vildt ondt i maven (igen igen) mon ikke jeg lærer det når jeg bliver voksen :). Nåh men tænkte lige jeg ville sige hej i hvert fald.
Som I nok kan fornemme og se, så er bloggen ikke helt så aktiv som den har været. Jeg har helt og aldeles slet ikke samme tid og overskud til at blogge på samme måde mere, og derfor vil der fremover ikke komme helt så mange indlæg om dagen som I har været vandt til fra tidligere. Jeg har valgt at bruge al min energi på mit nye studie og at falde godt til her i mit nye hjem og nye by og ja også land! Jer der har prøvet at flytte til et andet land og slå sig ned, ved hvor meget energi det kræver og hvor træt man virkelig er det første lange stykke tid. Nu kommer det til at lyde som om det kun er surt, men der er helt sikkert lige så mange fede oplevelser ved det og jeg ville gøre det igen :)
Men studiet kræver ekstra af mig det her halve år, da jeg virkelig ikke rigtig forstår hvad de fleste forelæsere siger og jeg skal anstrenge mig super meget for at få lidt ud af det, men jeg er positiv og tror at det nok skal komme med tiden, det kræver bare super meget tålmodighed her fra min side.
Nåh men tilbage til de fremtidige indlæg. Jeg vil beholde samme form på bloggen og dele lidt af hvert med jer, som jeg hele tiden har gjort, og jeg håber at I stadig har lyst til at følge med :) Det er nemlig så sindsygt hyggeligt med en masse søde læsere!!

Nu får I lige et billede fra weekenden. Fra Stortorget i Gamla Stan, hvor jeg spiste frokost med mine forældre lørdag.
Ikke lige det bedste billede, men dog et billede :)
TRANSLATION:
I just wanted to let you guys know, that I will be extremely busy with school and trying to addapt to my new life here in Stockholm, which is why I wont be able to post as much as I used to. But I will still be blogging and sharing my experiences with you, as I have been done so far. Including my shopping and everything I'm dreaming off haha! So I hope you guys will still be checking in. It's fantastisc with all you readers and it makes blogging so much more fun! See you guys soon again. 
The picture is from this weekend. I had lunch in Gamla Stan with my parents.

No comments:

Post a Comment