13 Sept 2011

CHANEL vs. H&M

Source unknown
For længe siden, så jeg på en eller anden blog et billede af de her efterårs neglelakker fra Chanel. Jeg sværger til Chanel og blev også hurtig forelsket i farven Graphite... Men men men, jeg har ikke haft råd til at købe den, så da jeg var i H&M i sidste uge, hvor jeg fandt denne nedenståede neglelak, blev jeg altså nød til at slå til, da jeg synes den minder rigtig meget om den fra Chanel. Og ihh hvor er den altså bare fin på neglene. Billederne her er taget med min mobil og de lader desværre ikke helt farven komme så flot til udtryk som den gør i virkeligheden. Men jeg synes jeg ville dele dette køb med jer, hvis der er andre derude der også drømmer om Graphite fra Chanel, men gerne nøjes med en lidt mere budget venlig version. Jeg synes faktisk også at disse neglelakker fra H&M holder rigtig godt og jeg er forbavset over kvaliteten! Den er virkelig god.
Kan I lide den? Og er der nogle af jer der har købt Graphite?

TRANSLATION:
For a long time I've been dreaming about these nailpolish from Chanels fall 2011 collection, so when I saw this one at H&M last week, I had to buy it. It looks better in real life (not the best pictures) and the quality is really good. What do you think? Any of you who likes the colour as much as me??

Nice N' Naughty (ja det hedder den) H&M til 39,95 SEK.

No comments:

Post a Comment