9 Aug 2011

STOCKHOLM UNIVERSITY

Tidligere i dag fortalte jeg jer at jeg havde en fantastisk dag i går. En stor del hertil skyldtes at jeg blev optaget til min master uddannelse på Stockholms Universitet. Jeg havde ellers opgivet håbet, da der simpelhent var for mange der havde søgt ind i år i forhold til hvor mange de optager. Så da jeg fik svaret blev jeg simpelthen SÅ glad, jeg tør gerne indrømme at tårene løb ned af kinderne. Jeg elsker at blive så glad :) Kender I også det??
Men jo altså, jeg er optaget og skal begynde d. 29 august. Jeg er SÅ spændt og glæder mig til at det nye der venter mig og til at skulle møde så mange nye mennesker, men ikke mindst til at skulle knokle med studierne igen. Det bliver FANTASTISK!!

Derfor var mig og min kæreste ude at fejre det og vi fik den lækreste tapas på en tapas restaurant lige rundt om hjørnet fra hvor vi bor. Det var virkelig godt.

TRANSLATION:
As I told you earlier today, yesterday was a fantastic day. The biggest reason for that was that I got the answer that I got acceptep into the master program at Stockholm University. I am still more than excited about it, and I can't wait for all the new things that are waiting ahead, and to be honest I can't wait for all the studying either :)
My boyfriend and I went out to celebrate the good news last night at a Tapas restaurant close to where we live - Pretty good!

I'm wearing my new blue classic jacket from H&M - don't think I've showed it to you earlier?

3 comments: