12 Aug 2011

DOG WATCH

Sidste lørdag passede vi min kærestes bedsteforældres hund. Det var så hyggeligt og vi gik en rigtig lang tur med hende. Vi var bl.a. forbi en fodboldturnering som min kæreste skulle have spillet med i!
I dag måtte Kookie gerne komme forbi igen, så ville jeg tage hende med ud i det skønne vejr og gå en god lang tur med hende.
Skulle man få hund??!!

TRANSLATION:
Last Saturday we watched my boyfriends grandparents dog. We took her for a nice long walk. A day like today I would love to have a dog, I would bring it on a nice long walk in the sun. It would be SO much fun. Hmm...



3 comments:

  1. Aww! Jeg savner sådan at have hund, men vi har ikke råd og det er tvivlsomt om min kæreste kan tåle dem. Desværre!

    ReplyDelete
  2. Sig til hvis det er søde Jo.. Vi har pt de skønneste små hvalpe hjemme ved os! Der er stadig to at vælge imellem :-)

    ReplyDelete
  3. Meget fristende Marianne :) Men tror desværre ikke at der er plads i det lille hjem :( - Men held og lykke med at finde de rigtig ejere!

    ReplyDelete