12 Aug 2011

12. AUGUST



Hej skønne I :)
Jeg sidder lige her foran compuren med en god kop te og lidt frugt. Jeg har haft en dejlig stille morgen med god tid til at gøre mig klar, nyde min morgenmad og endda lidt Mindfulness - Så bliver det jo ikke bedre!
Håber også I har haft en god morgen/formiddag? Nu er det jo allerede snart middag.
Det var meningen jeg atter engang skulle forbi universitetet i dag, denne gang dog til hovedbygningen. Jeg skal have lavet en konto så jeg kan logge ind. Fordi jeg er dansk og fordi jeg endnu ikke har fået mit svenske personnummer, så er tingene bare lige lidt mere besværlige, men mon ikke det går :)

I går aftes var jeg sammen med min kæreste nede at snuse til atmosfæren ved Stockholm Fashion Week - alle de svenske designere har de sidste dage vist deres kollektioner for SS12.
Det var vildt hyggeligt og der var en masse mennesker og arrangementer, så lige noget for mig at få lov til at snuse til!
Jeg skal nok vise lidt billeder senere derfra.
Nu vil jeg videre i programmet. I må have en fortsat god dag!

TRANSLATION:
Hey all! I'm just sitting here infront of the comp. enjoying some fruit and tea. I have had such a nice and calming morning with lots of time to get ready. I have a few plans today, incl. another visit to the university! Last night my boyfriend and I went down town to check out the atmosphere at Stockholm Fashion Week. Loved it! I'll show you some pictures later. Have a great day! 

No comments:

Post a Comment