10 Jul 2011

Nué Sommerlagersalg

I dag har jeg været til sommerlagerudsalg hos Nué sammen med mine søskende. Det var et fint lille lagerudsalg og jeg tror de på første dagen i går havde mange fine ting :) Der var dog lidt tilbage idag så en enkelt ting fik jeg da med hjem. Jeg viser et billede senere :) Der var også en sød lille taske fra Marc by Marc Jacobs som jeg da sagtens kunne have brugt og ikke mindst disse fine sko fra Givenchy som jeg lige nåede at prøve inden vi tog derfra. Hvad synes I?
Men ja, jeg kan jo ikke blive ved med at købe hele tiden...!! hehe!

I went to a an outlet with my sisters today. I got one thing that I will show you later :)
I tried these shoes on from Givenchy, really like them, but didn't get them! What do you think??

Givenchy flats

No comments:

Post a Comment