6 Jun 2011

Sun vs. Rain

Me and my new hat biking :)
Hold da op hvor har det været varmt i dag. Jeg nærmest smelter i min stue, hvorfor det faktisk er mere skønt at opholde sig udendøre. Men nu styrter det jo ned, faktisk ret meget lige nu, Hmm! Håber I har nydt denne skønne dag. Jeg har fået ordnet en masse ting, trænet og shoppet. Jeg skal afsted til Rom på ferie snart, så der er røget et par ting med hjem. Håber på at vise det her imorgen. I har også til gode at se mine nye sandaler, som bliver brugt flittigt disse dage :) 

It's been unbelievable hot today, and ALL day even. But now at 22.30 it puring down outside.. Hmm!
I've been frying up in my living room, but I'm not complaining hehe :) I love the weather and I love that I can wear shorts and t-shirts and nothing else :)
I've been doing a bit of shopping today, getting ready for Rome. I'll show you tomorrow :)

No comments:

Post a Comment