10 May 2011

Røde læber

Igår legede jeg lidt med min røde læbestift fra MAC (Powerhouse A33). Jeg har simpelthen så mange læbestift liggende fra MAC og det er jo lidt synd at de bare ligger, så jeg skal have gået dem igennem og set på, hvilke der kan bruges. Jeg synes det er så fint med læbestift, men har altid selv mest sværget til lipgloss - men måske denne sommer at det skal være anderledes :)
Her er lidt af det sjov jeg havde foran kammeraet med de røde læber :)
Synes I farven er fin? Eller er i mest til lidt mere afdæmpede neutrale farver??

Yesterday I was playing around with my red lipstick from MAC :) - Do you like the color?? I am usually more of a lipgloss girl, but I have so many lipsticks laying around so I think I will give it a try. What do you think??






No comments:

Post a Comment