10 May 2011

Jobsøgning og Chai Latte

Mums :)
Puha - jeg har siddet her ved bordet i et godt stykke tid nu. Der er en hel masse praktiske ting der skal være på plads når man er ledig, og der er så meget administrativt der følger med synes jeg... Eller måske er det bare mig?? Er der nogen af jer, der har haft samme oplevelse ved ledighed??
Jeg er ved at arbejde på en jobansøgning, skal min. skrive to om ugen, så mon ikke jeg er ekspert om et par uger hehe :)
For at lette lidt på det sure, lavede jeg en lækker Chai Latte til mig selv - det hjælper med lidt forkælelse :)
Håber I nyder jeres dag og solen, ville ønske jeg kunne ligge mig ud i den, men bliver simpelthen nød til at blive færdig her. Jeg skal ses med min ven Jonas i aften, så der er da lidt at se frem til :)

No comments:

Post a Comment