17 May 2011

MY LIPSTICKS


Billede her er taget med blits, så farverne kommer lidt anderledes ud end i virkeligheden (de er ikke helt så kraftige)
For noget tid siden lavede jeg indlægget her, med min røde læbestift fra MAC. Jeg lovede at poste et indlæg med mine andre læbestifter fra MAC som jeg har liggende og som jeg vil prøve at få brugt lidt mere :)
Det er ikke alle farverne jeg er vilde med, men nogen af dem tager sig meget anderledes ud på læberne når de kommer på, så måske alligevel jeg kan få brugt de fleste :)
Hvad synes I?? Er der nogen af dem I kan lide/ikke lide??

A little while ago I blogged about my red lipstick from MAC. Here are my other lipsticks that I own from MAC. I'm not to fond of all the colours, but they actually look quite different on the lips, so I might get to use all of them this summer. Better late, than never :) 
Any of the colours you like??

No comments:

Post a Comment