18 May 2011

18. maj - Sovet alt for længe

Hej med jer i skønne mennessker.. Hvordan har I det i dag?? Jeg har sovet alt for længe i dag og føler fuldstændig at jeg er gået helt glip af dagen.. Jeg havde ellers en masse gode intentioner om mine gøremål i dag, men dem må jeg da vist indstille lidt og så bare indse at jeg må have haft brug for søvnen :)

Jeg skal ud og aflevere en cykel på Amager som jeg lånte af min ven, da min kæreste var her i weekenden. Det er ikke så tit jeg kommer på de kanter, så tænker at gå en lille tur derude måske og se hvad området har at byde på :)
I må have en skøn dag - det er dog lidt gråt synes jeg. Jeg trænger virkelig snart til sommervejr igen, hvad blev der af det!!?

I totally slept in today. It wasn't my intention at all and I had all sorts of plans for my day, but I guess some of them will have to wait :)  I'm returning a bike today that I lend from my friend when my boyfriend was here this weekend. So I should get going. See you later :)


Prøver at nyde denne nektarin, men den er virkelig sur

No comments:

Post a Comment