19 May 2011

19. maj - Jeg er så sulten!


Jeg er simpelthen SÅ sulten... Jeg hader at være sulten, så nu vil jeg kværne en kæmpe frokost!!
Jeg har været ude at løbe en lille tur her til formiddag, hvilket sikkert er grunden til at jeg er så sulten :) - men det er jo en god grund!!

Jeg har en hel masse praktisk jeg skal nå i dag, blandt andet skal jeg have skrevet en jobansøgning. Og så skal jeg pakke, da jeg i weekenden skal besøge min veninde Anne - Ihh jeg glæder mig :)
Nu må I have en god dag. Jeg vil smutte igen, har forresten boller i ovnen, så mon ikke jeg lige skulle kigge til dem..

I'm SO SO hungry... I must eat a huge lunch.. I went running this morning, so I think thats why :) At least it's a good explanation :) Hope you guys are having a great day. I have lots to do today, I have to start packing as weel, this weekend I will be visiting my best friend Anne, I can't wait to see her :)

No comments:

Post a Comment