12 May 2011

12. maj - Politely Pink





Lipstick from MAC - Politely Pink
Hej med jer :) - ja, der har været problemer med bloggen her lige før middag, derfor det lidt sene indlæg i dag. Jeg håber I har haft en skøn torsdag formiddag?? Jeg har fået skrevet to job ansøgninger, hvorfor jeg er ret stolt af mig selv selvfølgelig, da jeg synes det har været lidt svært at tage mig sammen til. Men det skal gøres og nu er det gjort, så det er skønt. Så kan jeg lave lige hvad jeg vil resten af dagen. Der har allerede været lidt praktisk jeg skulle ordne herhjemme, men trænger til at komme lidt ud og få noget frisk luft, så vil gå en tur her om lidt.

Jeg er helt grå i dag (mit outfit) :)! Jeg poster et indlæg senere med billeder af dagens.. Så I kan se. How ja, så har jeg en anden af mine læbestifter på i dag. Hvad synes I?? Kan godt lide den lidt sarte pink og synes den passer godt til det grå i kjolen..

There's been a bit trouble with the blog this morning, which is why I'm a bit late with this post. Hope you had a good morning?? I'm all grey today (outfit) I'll post a few pictures later, so you can see for yourself how it looks. I'll go for a walk and get some fresh air, it's much needed :) What do you think about my lipstick??

No comments:

Post a Comment