11 May 2011

Hjemme aften..



 I aften har jeg bare haft en stille og rolig aften foran TV'et og computeren. Jeg har spist en masse slik og set nogle afsnit af Gossip Girl. Det sidste afsnit var sindsygt spændende og nu må jeg vente helt til næste uge, hvor det allersidste afsnit af sæsonen udkommer. Jeg havde nærmest hjertebanken da afsnittede sluttede, det var simpelthen så spændende og nærmest lidt for nervepirrende :)
Men puha endnu en aften med alt for meget slik!! Er der nogen af jer der ligesom mig elsker slik og er afhængig af sukker? Jeg tror jeg dagligt på en eller anden måde får slik, kage eller chokolade indenbords... Hmm nogen gode råd til hvordan man slutter,,, er der virkelig ingen anden udvej end en kold tyrker??? Arh!!
Nok om mine dårlige vaner, har I haft en god aften?? Hvad har I lavet, noget spændende??
Nu vil slukke for i aften og slappe lidt af inden jeg skal i seng.
Sov rigtig godt :)



Tonight I spend at home with a few episodes of Gossip Girl and lots of candy. I'm pretty sure I'm addictet to sweets.. Does any of you know how to quit the sugar?? Hope you had a good night - sleep tight :)

No comments:

Post a Comment