8 Jun 2013

A GOLDEN SKIRT





Skirt: H&M Trend (old)
Nu er det ikke pga det kongelige bryllup her i Stockholm i dag at jeg er trukket i det gyldne skørt (men jeg kunne sagtens have fundet på det). Billederne er nemlig fra i går aftes, hvor jeg var ude at spise med kæresten ved Hornsberg Strand her i Stockholm. Vi har haft så fint sommervejr de sidste par dage, så jeg så det som en perfekt anledning til at gøre mig lidt fin. Der skal jo ikke så meget til med sådan en nederdel i guld. Jeg synes den er så fin og selv om den ikke kommer på så ofte, så er jeg alligevel ret glad for at jeg købte den for nogle år siden. 
Har I set brylluppet i dag? Jeg er ret stor fan af sådanne begivenheder, og burde jo egentligt stå på første række inde ved kirken, nu hvor jeg havde muligheden, men jeg havde ikke lige taget højde for det i planlægningen af denne uges speciale arbejde, så jeg har siddet med specialet med tv'et kørende i baggrunden. Det var nu okay. Det vigtigste var jo at se bruden og kjolen. Men nu vil jeg slukke computeren og tage i parken og grille. Rigtig god weekend alle sammen.

Translation: Wearing a golden skirt, not because of the royal wedding her in Stockholm today (but could have been), but because I went out for dinner last night and felt like dressing up a bit.

2 comments:

  1. Du ser fantastisk ud i det outfit!! De lyse nuancer spiller og nederdelens snit klæder dig fantastisk :)

    Og nej desværre - Min dag bliver brugt på eksamenslæsning!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh hvor er du sød Ida :-)! Tak! Jeg er også rigtig glad for den. Øv med eksamenslæsningen, håber at du snart kan se lysten for enden ;-) Xx

      Delete