26 Oct 2012

NEW IN // BEAUTY PRODUCTS


Jeg har fået to lækre nye ting til beauty hylden. Den ene fulgte lidt med det nye hår, da frisøren virkelig anbefalede den. Det er en slags volume spray, som jeg skal spraye i oppe ved den øverste del af mit hår, så det ikke falder for tungt. Jeg har prøvet den i disse dage, og jeg må sige, at den virker til at være rigtig god. Ens hår bliver ikke fedtet og det føles heller ikke som om at det er fyldt med hårspray - det er vigtigt for mig, for jeg kan ikke lide at have hår der ser ud som om at det er fyldt med produkter og jeg kan heller ikke lide følelsen. Den er fra Redken og prisen kan jeg desværre ikke rigtig sige så meget om, jeg har jo købt min i en svensk frisør salon, så prisen er jo nok en anden rundt omkring. Jeg plejer generelt at købe mine hårprodukter på nettet, men der er lavet nye regler vist nok, som gør at man ikke kan købe spray og skum fra england længere, så denne måtte jeg punge lidt ekstra op for. Men den er det værd :).

Min creme er en ny creme som Vichy er kommet med. Den hedder Idéalia og måske nogle af jer allerede kender til den? Det skal siges, at min hud de sidste to måneder har forandret sig til den værste teenage hud og jeg har aldrig i mit liv haft så uren hud som jeg har nu - det har været ret så svært at vænne sig til og jeg er ved at gå ud af mit gode skin. Men ved I hvad, livet er for kort til at blive helt slået ud, af hud forandringer, så jeg har besluttet mig, at prøve at få det til at fylde så lidt som muligt. Jeg har i stedet prøvet at købe denne creme for tør hud og ja, den er jo sådan set også for andre alderstegn, men tænker at den urene hud måske kan skyldes i tørhed, så mit første 'move' er at prøve denne creme. Jeg plejer at bruge én fra Vichy eller Derma helt uden parfume og parabener, så er lidt spændt på, hvordan det kommer til at føles med denne her hvor der jo er parfume i. Nu må jeg se, det er ét forsøg værd, og hvem ved, måske om lidt tid, min hud finder tilbage til sin normale hormonbalance og jeg kan slappe af igen.

Er der nogle af jer der har prøvet nogle af disse her produkter? Hvis I har andre alternativer, så sig også endelig til. Jeg kan godt lide inspiration til nye sager til beautyhylden.

TRANSLATION:
I got these two new beauty products. Both of them seems really good. Any of you have experience with them? I can definitely recommend the hairspray - it adds volume to your hair, if you like me have really heavy hair and you want to add volume to the top of your head as well.

No comments:

Post a Comment