25 Oct 2012

AND THEN CAME THE SNOW..






De to sidste to dage er sådan lidt forsvundet for mig, uden at jeg rigtig har fået noget ud af dem.. Måske det bare skal være sådan engang imellem?! I hvert fald synes det først som om at jeg lige er vågnet op ved at se den første sne være faldet over Stockholm. Ved ikke helt hvordan jeg skal takle det. Det må jeg lige tage stilling til de næste par dage :) og hvad har jeg så lavet i dag? jo jeg har spist god ny chokolade fra Marabou, spist en 'nyttig' salat til aftensmad, nyt mit nye hår og ja, så har jeg set fire afsnit matador på computeren.. og så går dagen jo.. og ja, tilbage er at tage stilling til, hvordan jeg skal forholde mig til, at sneen nu allerede er her.

TRANSLATION:
A few 'shots' from my day, which by the way just past by without even noticing it. I didn't really realize it till I looked out the window and saw the first snow falling... I can't believe we already have snow. I am now trying to figure out what do think of it?!

No comments:

Post a Comment