29 Sept 2012

SATURDAY SUMMARY





Jeg tænkte bare lige at fortælle jer lidt om hvad jeg har fået min helt almindelige 'kedelige' lørdag til at gå med. Den startede med at jeg bagte lidt boller, spiste en god morgenmad, gjorde lidt rent i lejligheden, gik en tur i motionscenteret, kom hjem og læste noget studielitteratur, spiste lidt frokost, læste noget mere litteratur efterfulgt af en god gangs aftensmad og hjemmebagte boller med pålægschokolade til et afsnit af ynglings tv-serie (læs: Matador) på DR. Nu: ligger jeg på sofaen og blogger og skal drikke lidt mynte-te - har lidt ondt i maven efter for mange boller med smør og pålægschokolade og så gør myntete godt! Håber I har haft en god lørdag? Jeg tror jeg skal lave nogenlunde det samme i morgen Life of a student - men også meget rart. Forsøger at stresse helt ned inden skemaet de kommende uger står på to eksaminer og to flytninger. Glæder mig bare så enormt meget til november, når eksaminerne er overstået og vi er kommet på plads i den nye lejlighed. Nu vil jeg få drukket lidt te. Vi ses Xx

TRANSLATION:
Just thought I would check in a give you a short summary of my Saturday. I woke up, baked some buns, ate a good breakfast, cleaned the appartment, went to the gym, came home, red some litterature for one of the courses that I'm taking, had some lunch, red some more, made a delicious dinner and ate some buns with chocolate and watched an episode of one of my favorite Danish TV shows ever (Matador). Now: I am laying on the couch drinking peppermint tea it helps soothing my stomach after eating way too many buns with chocolate! Hope you guys had a great Saturday?! I think my Sunday will be pretty similar to today Life of a Student!  

No comments:

Post a Comment