19 Aug 2012

TODAY


Jeg fandt en fin location til outfit billederne i dag - så jeg glæder mig til at vise jer dem senere. Min kæreste og jeg har været ude at se på lejlighed i dag. Vi er rundt hver søndag og mandag (det er de dage hvor lejlighederne vises frem i Stockholm) og se på de lejligheder vi finder interessante. Men vi har endnu ikke fundet den perfekte. Men det skal nok komme. Nu er vores i hvert fald sat til salg, så det bliver super spændende. Nu er det tid til søndags kage og te. Håber I nyde jeres søndag. Jeg vender tilbage senere med resten af billeder.

TRANSLATION:
I found a nice location today walking around, so I got my boyfriend to capture a few but I need to edit them first. Will put them up later tonight. Hope you guys are having a great Sunday. Now it's time for Sunday coffee and cake.

No comments:

Post a Comment