15 Aug 2012

MAXIDRESS


 


 Maxidress // H&M, Sandals & Sunglasses // Unknown

Tror vist dette er det sidste outfit fra Barcelona som jeg har liggende og endnu ikke fået vist, så tænkte at det var på sin plads at vise det nu i dag :) Selvom sommeren endnu ikke er helt ovre, så kan man godt mærke at den langsomt er på vej væk og jeg ærgrer mig lidt over, at jeg kun har haft mulighed for at bruge min skønne maxikjole én gang denne sommer. Meen, det er jo også bedre end ingen, ik'?!

TRANSLATION:
I think this is the last outfit post I have from Barcelona so I thought it would be right to post it today :) I wish I have had more opportunities to wear this maxidress a few more times this summer. I love it and it's so comfortable.

2 comments:

  1. Hvor ser du bare godt ud. Jeg er vild med din kjole. Kig evt. forbi mig også, jeg har en giveaway kørende.

    http://www.ditteshoppingestrup.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak og tak :) Det vil jeg da helt sikkert lige gøre, lyder godt med giveaway :) Xx

      Delete