6 Jul 2012

DRESS HUNTING


Jeg er i den heldige situation at jeg skal til min venindes bryllup i september og jeg glæder mig som en lille pige :) Jeg gør ingenting i sidste øjeblik og derfor er jeg også allerede begyndt at holde øjnene åbne efter en fin kjole jeg kan have på til anledningen. Det er dog lidt af en udfordring for mig, da jeg nærmest kun ejer sorte kjoler og det ofte også er det mine øjne falder over når jeg er ude at kigge. Men jeg har taget udfordringen på, for vil ikke møde op til bryllup i en sort kjole. Basta. Nu ved jeg måske godt at nogle tænker, at det kan man godt i dag, men jeg er meget traditionsbunden og eftersom at Emma Gad nok ikke vil anbefale en sort kjole, så kommer jeg heller ikke i en :) Jeg har dog fundet denne fine sag fra Acne som jeg synes er rigtig fin og jeg tror farven vil være god til min lyse hud. Nu er det bare sådan at jeg ikke helt ved om den måske er for kort og om jeg skal gå efter en lang model. Jeg tror jeg må i Acne og prøve, der er ikke andet for. Hvad synes I om denne her, kunne det være en kjole i ville tage på til bryllup? Ville I gå efter en lang eller kort model?

TRANSLATION:
I got invited to my friends wedding in September and I have started to look for a dress to wear. It's a bit of a challenge because I mostly wear black dresses (you simply can't wear a black dress to a wedding, it brings bad luck), but I have taken the challenge and started to look. I found this beautiful dress from Acne and I think it will suit my pale tan really nice. Do you like it, or is it too short? Would you go for a long model rather than short?

No comments:

Post a Comment