15 Jun 2012

MY NIGHT



Jeg nyder min fredag aften på sofaen - manden er ikke hjemme lige nu, tror dog snart han kommer hjem, så ville lige sige hej inden! Jeg havde ikke den store energi da jeg kom hjem fra arbejde i dag, er helt smadret i kroppen efter gårdagens træning (det føles nu rart) - så jeg gik til sushi'en lige rundt om hjørnet og bestilte 'the usual' og så var jeg lige et smut forbi 7/11 og købe en stor pose blandet slik :) Perfekt fredag aften - rart bare at slappe af efter en uges arbejde. Nyder I også jeres fredag? Er nogen af jer i Århus til NorthSide? Kan godt savne Århus nogle gange, det var virkelig 4 fantastiske år jeg havde dér - det føles som evigheder siden - men på den gode måde! Nåh inden jeg giver mig ud i en fortælling om alle de gode minder og stunder, så tror jeg bare lige jeg sætter et punktum, ellers bliver jeg aldrig færdig :) God fredag aften!

TRANSLATION:
Spend the night on the couch with sushi and a big bowl of candy for dessert - perfect Friday night in my oppinion :) Hope you guys had a good one as well!

No comments:

Post a Comment