14 Jun 2012

HOME FROM WORK

Dress // H&M Trend, Shoes // Vagabond, Cardigan // H&M (an old fav.)
Jeg har været lidt sløv herinde de sidste par dage - tror egentligt at det er fordi at jeg sidder foran computeren hver dag, hele dagen på arbejde og så har man ikke lyst til som det første at tænde for sin egen når man kommer hjem fra arbejde... Hmm ja og jeg kan godt se også at det koster lidt læsere engang imellem, hvilket er rigtig ærgeligt, men sådan er det jo, til gengæld kommer der også et par nye til imellem og det er jeg VIRKELIG glad for - sætter pris på hver og én af jer :)
Jeg har fået et par nye lækre ting på det sidste (blandt andet et par fede støvletter fra HOPE som jeg gerne vil vise og så en ny statement halskæde som jeg fandt i dag på vej hjem fra job. Jeg har ikke noget systemkamera hjemme lige for tiden, men når jeg kan låne det igen, så skal jeg nok få taget lidt billeder af de nye ting, så I kan se :) Det bliver så meget bedre kvalitet! Dette her er egentligt et gammelt billede fra da jeg sidste gang var hjemme hos mine forældre på Fyn, men eftersom jeg glemte at poste det, så får I det nu i stedet. Håber at I nyder jeres dag? Er sommeren egentligt sådan rigtigt kommet til DK? I Stockholm venter vi stadig :)

TRANSLATION:
I have been a bit absent from the blog the last couple of days, probably because I work in front of the computer at work all day... I have a few new things that I wanna show you :) One of these days when I can borrow the camera again I will take some pictures (way better quality than my dig. camera, so I think it's worth waiting for ;)). This outfit is actually an old one from when I visited my parents last time, but since I forgot to post it you'll get it now instead :)

No comments:

Post a Comment