23 May 2012

WHITE LACES



Hej Piger! Jeg sidder på biblioteket for sidste gang dette semester. Lidt underlig følelse! Jeg tager dog hjem lige om lidt for næsen løber og øjnene er blanke - min forkølelse er kun ved at blive værre, ØV altså.. Jeg er ked af, at jeg ikke kan hamle op med lidt bedre billeder for tiden. Jeg har ikke systemkameraet hjemme, men jeg skal love at arbejde på sagen, synes selv det er federe at kunne poste lidt bedre billeder, men bedre med de her end ingenting?! Ik'? Kan I have en fortryllende dag - jeg tror faktisk at jeg fortjener en is i solen senere :) Det vil jeg se frem til - Skal I ikke også have én?!

TRANSLATION:
I'm at the library for the last time this semester - feels kind of weird but I have to leave soon, my cold is getting worse so my nose is constantly running and my eyes are tearing (think it might show on the pictures) ;) Have a wonderful day. I think I will enjoy an icecream in the sun later on today - I feel like I deserve it ;) 

4 comments: