7 May 2012

I MISS BLOGGING



Hej Skønne I :)
Ih det føles rart at skrive det her indlæg! Jeg savner det :) Jeg tænkte, at jeg lige ville sende jer en hilsen. Jeg sidder på biblioteket, hvor jeg skal i gang med nummer to eksamensopgave - Jeg er netop i weekenden blevet færdig med den første og det er bare SUPER rart. Det fejrede jeg med en bytur i lørdags og en tur på Fotografiska i går, med nogle søde piger fra mit studie! Perfekt weekend. Har I også haft en god weekend? Jeg synes at kunne se, at vejret hjemme i Danmark er super lækkert? Det har taget længe for foråret at komme til Stockholm, men nu tror jeg det er her :) Jeg længtes til at kunne nyde det fuldt ud, når mine eksamener er slut sidst i maj - Ihh det bliver fantastisk! Jeg har forresten min nye skjorte på fra H&M's Conscious Collection. Jeg er super glad for den og jer som følger med via instagram har nok også set, at også shorts'ne allerede er blevet anvendt et par gange. Nu vil jeg smutte tilbage til læsningen. Kan I have en fantastisk dag og jer der har mulighed for det, nyd lige det gode vejr for mig, ik'? :) Vi ses på den anden side af eksamenen.

Xx Jo
Ps. husk at I kan følge med på instagram, mit navn er: yothorne

TRANSLATION:
Hey Guys! I have been longing to write this post - I seriously miss blogging :) I wanted to say hi and hope that you are enjoying the beautiful spring weather?! I just finished one of my exam papers this weekend and I celebrated by going out Saturday night - felt good to dance again :)! I am at the library now - I have a seminar later on today but I also have to start reading for my next exam paper, which have to be done pretty soon it feels like. Anyways I can't wait to be back. I will see you guys as soon as I am done all my exams by the end of May. Make sure to enjoy the spring and for those of you that can, please enjoy the sun a bit for me as well :) You can follow me at instagram at, my name is: yothorne     Xx Jo

4 comments:

  1. Forstår godt du er glad for skjorten, jeg er også helt vild med min. Og har overvejet kraftigt om man skulle have shorts'ne :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktisk kunne jeg heller ikke stå for shortsne, så de kom med hjem sammen med skjorten :-) Kan anbefale dem - har lagt et par billeder op på min instagram: yothorne, der kan du se dem på! De er også super fine. Xx Jo

      Delete
  2. Super fin skjorte, desværre er den udsolgt i de fleste butikker i Aalborg nu, øv øv.

    www.sofiescloset.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, er virkelig også glad for den :) Ja jeg tror vist den blev ret hurtig udsolgt.. desværre. Xx

      Delete