1 Feb 2012

A SPLASH OF WONDER

I used it when I did my hair for NEW YEARS
Til jer piger som er glad for at style jeres hår og ofte bruger krølle/glattejern og ikke mindst til alle jer der føntørrer jeres hår, så bliver jeg nød til at anbefale denne virkelig gode HEAT TAMER SPRAY fra TRESemmé. Jeg bruger den både i vådt hår inden jeg føntørrer det og i tørt hår hver gang jeg bruger flade/krøllejern. Den gør at krøllerne holder helt vildt godt og man behøver derfor ikke engang at bruge lak i efterfølgende :) Desuden er den super nem, man sprayer bare i håret og dernæst styler man som ønsket - PERFEKT er det. Min er købt med hjem fra USA af min søster, men man kan købe den de fleste steder, hvor de sælger TRESemmé, bl.a. i føtex. Flasken ser lidt anderledes ud i DK mener jeg, men det er den samme.. Ja, blev altså bare nød til at dele dette tip! Kunne I tænke jer flere indlæg af denne slags, hvor jeg viser produkter/make-up og lignende? Læg endelig også en kommentar, hvis I kan anbefale nogle HEAT protection produkter :)

TRANSLATION:
I have to share this wonder of a product with you! HEAT TAMER SPRAY from TRESemmé. I use it everytime I iron/curl or blowdry my hair, both in wet or dry hair! It protects and I find that the curls I make last SO much longer, I don't even have to use hairspray after - it's PERFECT :) All you have to do is to spray it in your hair before you style and then you're good! 
Would you like me to do other post like this, where I recommend/show the products or make-up that I use? If you know of any HEAT protection for styling I would love for you to comment and share :)

6 comments:

  1. det er fantastisk med anmeldelser af dullegrj ;) jeg selv kan varmt anbefale Redken´s heat produkter. hilsen CJE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, er glad for at du synes om indlægget :) Ja Redken har også rigtig mange lækre produkter, dem køber jeg også engang imellem når jeg har råd :) Xx

      Delete
  2. your hair looks great!!!

    http://jenalyenns.blogspot.com/

    ReplyDelete