28 Feb 2012

OFFLINE


Købte en masse lækkerier med hjem fra DK blandt andet lækre marcipanæg, som dem nyder jeg nu :)
 Så kom jeg endelig online - jeg har siddet og knoklet med opkoblingen her på biblioteket hele formiddagen, men det er ikke før nu, at jeg har fået det til at virke. Super irriterende, men nu virker det og så kan jeg lige sige hej. Billederne fra weekenden og de andre indlæg som jeg har til jer ligger hjemme, men så snart opgaven er skrevet færdig kan jeg komme hjem og få det lavet til jer :) Jeg tog lige istedet et par billeder med webcam'et, så jeg lige kunne sige hej! Håber I nyder jeres tirsdag - jeg glæder mig bare til at  være færdig med opgaven og så slipper I også for at høre mere om den hehe :) Men de afleveringer fylder jo ret meget når man er studerende, det er dem hverdagen snor sig omkring.. Jeg vil smutte igen, men kig igen forbi senere i aften, jeg har en meget fin skjorte jeg bare MÅ vise jer, nemlig mit seneste køb :)

TRANSLATION:
I haven't been able to get online from the library but now its finally working and I just wanted to check in and say hi. I have some posts planned in my head but all my pictures are at home, but come by again later tonight, I have to show you my newest purchase, a lovely shirt :) Hope you are enjoying your Tuesday?!

No comments:

Post a Comment