23 Feb 2012

GOING HOME


Hej skønne I! Jeg sidder atter på biblioteket, men har desværre fået en dårlig vane med at komme for sent op og er alt for langsom om morgenen, så de sidste par mange dage er kl. 11 før jeg sidder klar foran computeren og det er altså ALT for sent! Det MÅ jeg og SKAL jeg have lavet om på. Jeg skal hjem til Danmark imorgen indtil mandag, hvor jeg først er tilbage i Stockholm omkring midnat! Jeg tager en pause fra bloggen og får hygget med mine fantastiske kære venner og familie, og koblet helt af! Jeg kan slet ikke vente, det bliver SÅ rart! Jeg har følt mig super meget uinspireret og lidt stresset på det sidste, måske det bare er den opgave jeg skriver, der trækker tænder ud! I hvert fald, så håber jeg på en masse ny energi i næste uge :) Ha en fantastisk weekend og slutning på denne uge :) Vi ses i starten af næste uge!

Havde ikke lige noget andet billede, men det her viser meget godt, hvor meget jeg glæder mig til at komme hjem, elleer! :) HAHA!

TRANSLATION:
I am going home for a few days to see my friends and family, I won't be blogging, but will be back again in the beginning of next week. Have a lovely end to this week and a fantastic weekend. I didn't have another picture, but this shows pretty good how excited I am to go home to Denmark for a few days :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Hehe tak :) Ved ikke helt hvad jeg har gang i og om det er kameraet eller kæresten jeg har ét godt øje til, men i hvertfald havde jeg det sjovt ;) Xx

      Delete