15 Feb 2012

DETAILS

 


Jeg tænkte lige, at jeg ville vise jer, denne fine farve fra H&M som jeg de seneste par dage har haft på neglene. Farven hedder HUNT ME DOWN og jeg har faktisk skrevet om den før, HER & HER. Jeg havde dog faktisk glemt at jeg havde denne farve, men jeg tror helt sikkert at den får revanche dette forår, da jeg tror den vil være så fin sammen med alle pastelfarverne :) Mon ikke den stadig fås i H&M, hvis nogen af jer synes om den. Nu vil jeg smutte til forelæsning. I aften skal jeg mødes med nogle veninder, det bliver super hyggeligt, tror den står på sushi og vin :) I må have en fortsat skøn dag!

TRANSLATION:
I wanna show you this nail polish from H&M that I actually forgot I had. I really like the color and I think it will look great with all the pastels this spring :) The color is called HUNT ME DOWN. I am off to a lecture and then a night out with my friends, think we are doing sushi and wine :) Have a great day guys!

10 comments:

  1. Replies
    1. Ja ik' ;) Synes også at den er rigtig fin! Xx

      Delete
  2. Den er virkelig flot!
    www.johannethorhauge.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. rigtig fint :D
    Håber du vil kigge forbi min blog:
    http://whatsonmymindwomm.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Det kan du tro at jeg vil :) Xx Jo

      Delete
  4. Farven er rigtig lækker
    - Har selv en bordeaux farve derfra og syntes faktisk den holder helt ok :)

    www.itsmypassions.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det lyder også rigtig fint med bordeaux :) - Ja, jeg synes faktisk også at lakkerne er okay set i forhold til prisen. Xx Jo

      Delete
  5. Rigtig fine smykker. Elsker neglelakken! :-)

    Camilla//Scent of Fashion

    ReplyDelete