6 Jan 2012

MY BOYFRIEND'S SWEATER






Sådan her så jeg ud i dag, hvor jeg lige lånte kærestens sweater. Faktisk er det en jeg købte til ham for noget tid tilbage, tænkte dengang selv på at beholde den hehe, men nu kan vi jo begge anvende den, så sikke et perfekt køb. Den er fra BOSS, Hugo Boss og jeg fik den til en formidabel pris ;) Den er super skøn at have på, og perfekt til dagen i dag, som er helligdag her i Sverige. Trettondagsjul er det, så vi har bare slappet af, været på cafe og har netop handlet massere af gode ting ind til imorgen, hvor jeg skal have hele svigerfamilien til lagkage og boller (havde jo fødselsdag slut december).
Nu vil jeg faktisk skifte til lidt mere festligt, skal mødes med nogle venner her snart. Ha' en skøn fredag aften I skønne mennesker :)

TRANSLATION:
Today I have been wearing this comfortable wool sweater of my boyfriends. I actually bought it for him a while back, but I love it too, so I figured we could both wear it! It's from BOSS, Hugo Boss and it's so nice.. Now I'll change into something abit more festive, going to meet some friends of mine soon. Have a great Friday night :)

2 comments:

  1. Beautiful... We like your outfit!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thank you :) I'm glad you like it :) Xx

    ReplyDelete