7 Jan 2012

NEW IN: PRESENTS




Det her bliver et noget sent indlæg i dag, men jeg har holdt fødselsdag for hele min kærestes side af familien i dag, så den har stået på oprydning, rengøring, bagning, ja og ikke mindst en super hyggelig dag og eftermiddag med hygge og en masse lækkerier i vores lille lejlighed :)
Efter jul skrev jeg jo egentligt, at jeg ville vise jer mine julegaver, men jeg synes faktisk ikke rigtigt, at det giver mening, sådan at vise så mange nye ting frem på én gang, det føles som om man får i overflåd, specielt når man som mig har fødselsdag mellem jul og nytår også, og så igen, når jeg endnu engang er blevet begavet igen i dag. Jeg føler mig utroligt heldig, det gør jeg virkelig. Jeg har samlet lidt julegaver og fødselsdags gaver, som jeg vil vise jer. Det er en god blanding, men som sagt, jeg har virkelig fået mange fine ting, blandt andet en masse køkken udstyr som flittigt blev brugt til bagning i dag, ikke mindst en masse god dansk skønlitteratur, og til at toppe det hele så fik jeg skam også en lækker behandling til pedicure af min kærestes mor i dag, simpelthen SÅ skønt og som I kan se på billedet, så har jeg også fået en skøn omgang for krop og sjæl af mine veninder og så har jeg jo også vist min fine nye skål HER.

TRANSLATION:
A rather late post from me today, but I have been busy cleaning, baking and having my boyfriends family over all day to celebrate my birthday. Such a lovely day we had :) After Christmas I said I would post pictures of all my presents, but I decided to just show you guys a bit of what I got! I feel so blessed, and because my birthday is so soon after Christmas, I have gotten so many presents. Lots of new stuff for the kitchen which I used for baking today, new Danish books and to top it all a pedicure from my boyfriends mom, and as you can see, a smartbox from my friends which include a mind and body treatment! I'm truly blessed.

8 comments:

  1. Really nice presents. I love the ring very much!
    xo

    ReplyDelete
  2. @Melody of Beauty: I love the ring very much too :) Xx

    ReplyDelete
  3. @Fydez: Thank you! I think so too :)

    ReplyDelete
  4. Super flotte krus, det er dem fra Royal Copenhagen er det ik? :)

    Har meldt mig som fast læser via GFC, ville blive sper glad hvis du gad tjekke min blog ud og evt. gøre det samme. :)
    http://theflightless-bird.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. @ Maja: Ja, der er rigtig fine ik' :) - fik dem i en masse farver! Jo det er dem fra Royal Copenhagen. Lyder virkelig godt, SÅ dejligt med nye faste læsere - hvis du vil må du også meget gerne tilmelde dig på bloglovin :) Det vil gøre mig rigtig glad :). Du kan tro jeg kigger forbi på din blog. Xx Jo

    ReplyDelete
  6. Tænkte jeg nok det var. :) De er super fine!
    Kunne du tænkte dig evt. at melde dig som fast læser hos mig?
    - Self vil jeg også gerne gøre det via bloglovin' :)

    ReplyDelete
  7. Det skulle gerne være lykkedes nu :) Xx

    ReplyDelete