10 Dec 2011

SATURDAY


Håber I nyder jeres lørdag alle sammen? Jeg sov længe og spiste en god hjemmelavet brunch med kæresten. Jeg er stadig syg, så der er ikke meget energi i mig fortsat og nul inspiration at hente fra mit outfits. Men jeg fandt det her billede fra forleden dag, hvor jeg legede rundt med det nye kamera. Der er kommet en masse nye læsere til på det sidste og ihh hvor er det altså skønt, dejligt med jeres kommentarer, bliv endelig ved med det og tusind tak fordi I følger med:) Husker I alle sammen at følge mig på bloglovin.com, det er bare med at søge efter bloggens adresse derinde www.mywon-jo.blogspot.com. Det håber jeg meget at I vil. Nu bliver jeg nød til at kigge lidt på den litteratur jeg skal have læst her i weekenden. Er endnu ikke startet og vi snakker alligevel godt 200-300 sider... Meeen, det klarer jeg vel nok :). Nu må I have en fortsat god dag/aften derude, så ses vi snart igen, har en masse indlæg der ligger og venter forude :)

TRANSLATION:
Are you enjoying your Saturday? I slept in a had a really nice brunch with my boyfriend at home. I'm still sick, so I don't have to much energi and there is no inspiration in my outfits, but I did found this picture from the other day, when I was playing around with the new camera :). Lots of new readers are following the blog these days, It's so nice and thank you so much for following :) Do you follow me on bloglovin.com as well? Just search for the adress www.myown-jo.blogspot.com and you can add me - that would make me really happy :) I have to start studying now, SO much to read this weekend and I haven't started yet. Enjoy the rest of the day/night. I have lots of posts waiting, so remember to come by again soon :)

2 comments:

  1. Sikken fin blog! :) Din dag lyder hyggelig!

    www.thoughtsinframes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tak Freja :) - det har været en rigtig hyggelig dag kan du tro :)

    ReplyDelete