28 Nov 2011

NEW IN // HANDMADE

God formiddag! Håber ugen er startet godt for jer? Jeg har været tidligt oppe og i 'Gymmet', som man siger på svensk. God måde at starte en ny uge på, eftersom jeg slet ikke nåede derhen i sidste uge! Nu er jeg på Uni og skal have skrevet min opgave færdig. Ville bare lige vise jer mit lækre tørklæde som jeg nu er blevet færdig med, lækkert i god blød alpaca uld. Perfekt til både under jakken eller bare som tilbehør, som man behager :) Kan I lide det? Nogle af jer der har været kreative også?

TRANSLATION:
I finished my scarf last night, I it turn out pretty good. It's made in some soft alpace wool - perfect for winter. Hope you guys had a good start to the new week. I went to the gym this morning, so now I feel good and ready for a new week. Do you guys like my homemade scarf?


No comments:

Post a Comment