3 Aug 2011

MONDAYS FIKA

Svenskerne elsker at FIKA (drikke kaffe/te og kage) og de gør en hel del i det. Så jeg er ved at øve mig lidt i det selv samme. Man skal vel integreres :).
I mandags tog jeg bare på vores egen lokale kaffe bar (faktisk bor vi midt i blandt alle caferne, så der er mange at vælge imellem)
Jeg havde mine fine lyse shorts på fra h&m, sammen med en af efterårets hotte farver - synes farverne går så godt sammen. Men ellers tror jeg, at jeg vil nyde så længe vi stadig kan have sommerens lyse farver på..
On Monday I went to my new local coffee bar. The Swedes FIKA (go out for coffee and cake) a lot, so I'm trying to get the hang of it myself :) I was wearing my nice light shorts from H&M.

2 comments:

  1. Ja, man skal vel integreres :P Hahah!

    ReplyDelete
  2. De skal i hvert fald ikke komme og sige at jeg ikke prøver i det mindste hehe ;-)

    ReplyDelete