15 Aug 2011

MIDNATTSLOPPET 2011

Hvert år afholdes Midnattsloppet i Stockholm. Det er et løb, hvor alle har mulighed for at deltage og det foregår om aftenen, sådan ca at folk kommer i mål omkring midnat. Derfor var min kæreste, hans mor og jeg var ude for at se det i lørdags på Södermalm i Stockholm. Vi var der for at heppe på dem vi kendte og ikke mindst føle stemningen. I år deltog ca. 24 400 mennesker i løbet. En hel del vel at mærke!
Min kærestes mor tog nogle fine billeder af os med hendes lækre kamera. Jeg ville ønske det var denne form for billede kvalitet jeg kunne give jer hver gang ;)


TRANSLATION:
On Saturday we went to watch Midnattsloppet in Stockholm. It's a race which is hold every year in Stockholm and this year 24 400 people did the race. It's hold at midnight! We went to chear for the people we knew in the race and just to feel the atmosphere. Here's a few shots from the night that my boyfriends mom took. Wish I could give you this quality on all the pictures I post ;)



I was wearing my new knit from H&M and an old dress from H&M as well :)

No comments:

Post a Comment