15 Aug 2011

15. AUGUST 2011 - FASHION TOAST

Jeg er dejligt tidligt oppe i dag og har faktisk været oppe siden 6.30 - det føles fantastisk. Jeg har lige sagt farvel til kæresten som er draget på arbejde og nu sidder jeg og bladrer lidt rundt i de forskellige blogs jeg følger med i.
Jeg bliver nød til at dele denne skønhed fra Fashiontoast med jer. Jeg er VILD med hendes stil og det er sådan nogle lækre materialer og fine ting som hun altid har på sig. Se bare nedenstående billede! Så tag endelig et kig forbi hendes blog.

Nu vil jeg fortsætte morgenes blog-runde og se hvad de andre blogs har at byde på. Rigtig god dag :)

TRANSLATION:
I am up early today and right now I'm just browsing through all the blogs I follow. I have to share this beauty with you guys. I love her blog Fashiontoast. And not at least all her beautiful and cool outfits. Would love to look like this! Have a great day :)

Picturesource: www.fashiontoast.com





No comments:

Post a Comment