10 Aug 2011

ME AND MY UMBRELLA



Jeg måtte fuldstændig ændre alle mine planer i dag om hyggelig tur rundt i byen og visit til Uni. Det har nemlig stået ned i stænger, hvorfor jeg endte med at gå tur sammen med min kæreste og paraply i stedet for. Det var nu også hyggeligt og vi fik handlet ind. Ja, handlet ind :) Jeg elsker at handle ind de mange første par gange når jeg er flyttet til et nyt land og skal lære supermarkederne at kende. Er der andre af jer der også har det sådan, eller er jeg virkelig alene om det??
Her til eftermiddag har vi bare hygget i sofaen med god kaffe og chai latte - præcis som det skal være på en regnfuld dag!

TRANSLATION:
I had to change all of my plans today because of the weather. It's been raining ALL day, so instead of spending time shopping in town, I ended up with my umbrella and in the grocery store.. Now I'm on the couch with my boyfriend and some good Chai Latte and Coffee :)

No comments:

Post a Comment