4 Aug 2011

4. AUGUST - A HECTIC MORNING

 Puha.. Jeg føler lidt jeg har haft en hektisk morgen. Jeg har haft så mange emails og telefon opkald som jeg har skulle have på plads. Men nu er der vist styr på det hele og jeg er fri resten af dagen :)
Håber I har haft en god morgen. Vi har stadig ikke fået internet hjemme, hvilket også gør at tingene bare lige er lidt mere besværlige. Men det skulle forhåbentligt snart komme på plads!
Jeg vil pakke computeren sammen og gå en tur. Trænger til at bevæge mig lidt og vejret er endnu engang dejlig sommeragtigt :)
Håber I nyder jeres dag - Vi ses senere :)

I had a pretty hectic morning it seems like. But now all the emails and phonecalls I had to take care of is done and I can enjoy my day. Think I'll go home and maybe head out for a little walk. The sun is shining so I should get out in it :)
Hope you guys are enjoying your day so far. Have a lovely one. 
See Ya!

From Tuesday when I went for coffee with my Prince

No comments:

Post a Comment