13 Aug 2011

13. AUGUST 2011


Puha! Jeg er netop kommet hjem fra mit nye træningscenter. Endelig faldt det på plads at jeg kunne blive medlem (Læs: uden mit svenske personnummer og svenske bankkonto) SÅ det er FANTASTISK!
Jeg føler lidt at det hele bare at det er tid til at få rørt mig og brændt lidt kalorier af! Der er røget en masse ekstra på efter flytningen og den lange sidste tid, hvor det meste lidt har stået stille for mig. Men nu er jeg ved at få hverdagen igang igen, og hertil hører altså motion. Det er i hvert fald sådan jeg fungerer bedst :)
Tror vist nok at vi skal ind til byen nu her snart, så jeg tror jeg vil spise min frokost færdig og gøre mig klar.Men vi ses senere ;)

TRANSLATION:
I finally got to join a gym today. It has been a little hard to sign the gym since I still don't have my swedish personal number and a swedish bank account. But now it's all good and I just got home from a nice workout.We're going down town, so I should finish my lunch and get ready. I will see you later :)

No comments:

Post a Comment