5 Jun 2011

Grundlovsdag

I dag er grundlovsdag, hvilket jeg godt vidste. Men hvad jeg ikke vidste var, at Glyptoteket ville være lukket.. Så Jonas og jeg tog i stedet til Islands Brygge og sad i solen, men da jeg er SÅ fandens sart med hensyn til sol og min soleksem brød ud.. Ja så søgte vi i skyggen på Christianshavn. Men det var nu virkelig også hyggeligt og et fantastisk sted er det jo. Vi nød et snackbræt hos Christianshavn cafe og bådudlejning. Det sted kan helt sikkert anbefales :)
Der er ikke helt så meget liv inde på bloggen i de her dage, men jeg tager det som et godt tegn, da jeg går ud fra, at det er fordi I alle sammen er ude at nyde det gode vejr. Inklusiv mig selv selvfølgelig, hvorfor jeg heller ikke har været helt så aktiv ifht indlæg her på bloggen.
I må have en skøn aften. Knus fra mig

It's constitution day in Denmark today, and Glyptoteket in Copenhagen was closed!! Instead Jonas and I enjoyed some of the other beautiful sights Copenhagen have to offer. Such as Islands Brygge and Christianshavn. I hope you all had a good day!




No comments:

Post a Comment