7 Feb 2012

MOROCCANOIL




MOROCCANOIL har i et godt stykke tid nu, været det eneste rigtige til håret.. Eller det er i hvert fald det indtryk jeg har fået ;) Normalt tænker man sig jo lige en ekstra gang om, om det nu er så godt som alle gør det til! Men... Jeg kan love jer for, at MOROCCANOIL er SÅ godt og bedre end, hvad jeg kunne have forestillet mig. Det er det lækreste plejende produkt jeg har haft til håret længe, og modsat alle mine andre 'silke' dråber osv. så trænger denne her olie ind i håret, i stedet for at ligge et glimtende og fedtende lag unden på håret - Ja I kan nok godt høre at jeg er begejstret :) Men det er jeg virkelig også! Jeg har længe tænkt at jeg ville prøve det, men det er jo ikke en billig sag, men da jeg tilfældigt var forbi en frisør på Fyn i weekenden og fik lov at prøve det, ja så var jeg overtalt og med hjem til Stockholm kom den :) Har I prøvet den? Er I lige så begejstret som mig?? Jeg vil i hvert fald varmt anbefale den til alle. Den findes i en light udgave, hvis man har meget lyst hår og meget fint hår, så er det bedre at anvende light udgaven (råd givet videre fra frisøren!).

TRANSLATION:
MORROCCANOIL is the IT product for hair these days or so it seems at least! Now I know why!! It is the most delicious treatment product I have ever used I think. My hair loves it and so do I :) I can really recommend it :) If you have really thin or really blond/light hair, then go for the light one (advise from the hairdresser) - It is truly amazing I promise you :) Have any of you tried it? Are you just as excited about it as me?

10 comments:

  1. Jeg vil også ha'!!!
    Fedt at du skrev det her indlæg, jeg har længe selv gået og overvejet at købe den olie, nu SKAL jeg! :)
    www.julianeklim.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det kan jeg godt forstå! Super at du kunne bruge indlægget, om ikke andet til at overtale dig selv til, at du også skal have én ;) Xx

      Delete
  2. I have been wanting to try that for so long.

    http://jenalyenns.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too and I am so happy that I did, it's fantastic :) Xx

      Delete
  3. Lækkert :) ved ikke om jeg bare har overset en pris, men hvad koster den? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nej det har du ikke, jeg har ikke fået det skrevet på, så godt du spurgte :) Den koster ca. 300 kr. for 100 ml., men jeg synes det er alle pengene værd :) Xx Jo

      Delete
    2. Okay tak :) Det kunne være værre (prismæssigt), men det bliver nok ikke i denne måned anyways :)

      Delete
    3. Det var så lidt :) Men så er der også noget at se frem til ;) Xx

      Delete
  4. Olien har været min absolutte favorit det seneste års tid. Den er nemlig helt FANTASTISK!! Jeg har light udgaven og er super glad for den. Har tidligere haft hårkuren, uhh den duftede også bare himmelsk :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja den er HELT fantastisk!! Lyder rigtig lækkert med hårkuren, kunne rigtig godt tænke mig at prøve den. Tror det er en investering værd :) Xx Jo

      Delete