16 May 2011

16. maj - Et tip til håret


I weekenden købte jeg denne valk i Glitter til ca. 80 kr. Jeg har længe ville købe en, men har ikke taget mig sammen til at finde en online. Så da jeg så en i Glitter, blev jeg jo nød til at købe den :)
Til jer der ikke kender dette vidunder, så er det en strid lille ting, man bruger til hårstyling. De fås i forskellige størrelser og har man tyndt hår er det en perfekt måde, hvorpå man kan få en rigtig flot og stor knold, eller anden form for opsat styling.
Jeg har ikke lige haft tid til at lave en billedserie med billeder af mit eget hår, men har lånt nedenstående fra denne blog.
Jeg synes man kan lave så mange fine ting med valken, og tænkte derfor at jeg lige ville dele tippet med jer :)
Jeg har dog selv enormt tykt hår, og langt. Så det er lidt sværere end jeg troede at få plads til alt mit hår, men det kan altså godt lade sig gøre :))

Source: http://lifeloveandlooks.blogspot.com/2011/04/hair-styling-valken.html

No comments:

Post a Comment